tisdag 3 april 2012

Fortfarande sjuk....

Ja, det här sitter i.
Har feber och ständigt ont i magen och det blir värre när jag äter. Det har till och med börjat göra ont när jag dricker vatten!
Åker jag in till akuten, väntar de bara ut det tills det går över så dit vill jag inte åka. Har en tid på Kirurgen den 17 april, jag får väl ta smärtlindrande fram till dess om det inte ger med sig.....

Måste gå och jobba imorgon för jag har inget läkarintyg, faan va less jag är på den här skiten!
Och ingen träning blir det och nätterna tar jag mig igenom med hjälp av morfin.

Ska prova att äta vetediet och bara flytande föda ett tag nu och se om det hjälper. Jag har ju ingen kraft att göra någonting! Vill bara sova ...... och vakna utan smärta!

Känner mig inte alls som den jag vill vara! Måste rycka upp mig! Får väl lära mig leva med denna smärta.
Tjejresan till Göteborg närmar sig och då vill jag vara frisk så jag kan hänga med!

kram

1 kommentar:

  1. Hjälper inte ...... men kanske lindrar för ögonblicket....STOR KRAM, du är en riktig kämpe!

    SvaraRadera