söndag 1 april 2012

Nu är jag trött på den här skiten!!!!!!

Jag orkar inte med det här mer!!!!
Kan man klara sig utan gallgångar eller?!
Jag mådde helt okej på förmiddagen och vi åkte hela familjen ihop med kompisar och deras barn till Falköping och badade.
Jag simmade för övrigt 1000 meter och det gick bra.

Innan vi åkte hem så åt vi åt vi, jag tog en tonfisksallad och petade undan både ägget och sellerin eftersom jag inte kan äta det utan att få ont! Men det hjälpte inte, i bilen hem började det igen. Så nu har jag legat i flera timmar igen!
Verkar som om jag inte kan äta något längre utan att få ont, det ligger där och irriterar hela tiden!
Humöret blir ju inte det bästa heller. Stackars övriga familjen! 

Hur kul kan det vara att ligga i sängen hela tiden medan livet och allt det roliga försvinner förbi!
Är så trött på det här nu!!!!!!!!!!
Nu får de ta och göra något åt det här så jag kan äta normalt igen!

Tack för att ni lyssnat!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar