måndag 16 april 2012

Rapport!

Jag bestämde mig ju för att jag inte skulle ligga i sängen hela tiden fast jag har ont i magen, så idag följde jag mina två dagistjejer till dagis, medan skoltjejen fick åka med pappa till skolan.

Först hade vi lite skönsång på morgonen för min äldsta dotter som fyller 7 år idag! GRATTIS min lilla Snårpa som blivit så stor!

Efter att jag lämnat på dagis så tog jag mig en promenad, det var sååå jobbigt! Och det gjorde sååå ont!
Tur så träffade jag Ulrica och Helena så jag fick stanna och prata två gånger och försöka "glömma bort" smärtan! Tack för pratstunden!

Jag gick ca 2 kilometer, på lika lång tid som jag brukar gå nästan 6 kilometer i vanliga fall, så ni kan ju tänka er vilket tempo jag hade! Hahahaha, helt otroligt vad man kan tappa både i ork och muskler när man inte tränar regelbundet! Jag längtar tills jag är tillbaka på banan igen...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar