torsdag 12 april 2012

Nu är jag tillbaka!

Efter att ha varit sängliggande hemma i två veckor och sedan 5 dagar på sjukhus är jag åter igen hemma! SKÖNT! Ska pussa och krama mina godingar när de kommer hem!

Nu hoppas jag att jag kommer hålla mig frisk ett bra tag framöver! Det borde jag iallafall när jag har köpt mediciner för över 700:-

Känns bättre i magen nu när jag har fått andra mediciner, men än är det inte hundra....
Jag är sjukskriven två veckor varav en är helt och andra veckan är det halvtid som gäller. Pga smärtan i magen får jag inte utföra några tunga lyft och då är det lite jobbigt med det arbetet jag har. Så då får jag bara ägna mig åt promenader vad det gäller träningen också. Tråkigt...men det är ju viktigare att jag tar det lugnt nu ett tag och blir bra, än att köra på för fullt igen och bli sämre.

♥♥♥♥♥Det som är viktigast för mig är att få vara hemma hos familjen igen♥♥♥♥♥


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar