söndag 13 maj 2012

Modell för en dag!

Jaha, nu har jag provat på hur en snygg person har det, (i ett par timmar iallafall).
Jag har varit modell och blivit sminkad och fotograferad. De ( Model lab) ringde upp mig för ett tag sedan och frågade om jag var intesserad. De åker tydligen runt i olika städer och sminkar och fotograferar. Skitkul var det!!! Inte var dag man blir kallad Kex eller Donna, jo jag vet att det är fotografens plikt att säga så men, men man kan ju låtsas att det är på riktigt !


Imorgon ska jag till Jönköping och springa Vårruset. Lite skillnad på 5 kilometer och
2,1 mil som far min sprang i Göteborg igår!  Jag och tjejerna var med nere och tittade och sprang i affärer ihop med mamma. Vi hade jätteroligt, men vi var trötta när vi satte oss på tåget hem!

Nu ska jag visa lite bilder från dagens modellande!
Vad tycker ni?! Jag får se det som en bonus nu när jag har gått ner 15 kilo!















kram

1 kommentar:

  1. jävlar vad du har gått ned! sweet, jättefina bilder!

    SvaraRadera