onsdag 16 maj 2012

Ny dag, ny träning.

Nu har jag varit uppe på berget och gått 5:an. Jag får nog gå den några gånger till innan jag springer. Håller mig till två varv på 2,5 så länge.

Det var jobbigast mellan 1-2 kilometer och mellan 3-4 kilometer. Men jag hade bra tempo 52 minuter och på min mobil på joggkompis appen stod det att det var 5,5 kilometer.

Jag ska försöka komma upp på morgonen imorgon så är träningen är avklarad tidigt och blir det nått mer är ju det bara bonus!
Det känns bättre i benen nu efter jag har gått, men innan idag var det stelt. GÖTT! Som jag har längtat till träningen när jag har varit sjuk! Och alla goa människor som man träffar när man är på gymmet!

Om en stund blir det soffan och TV:n och så kanske jag kommer virka på en present!

Ha det gött och trevlig Kristihimmelsfärd på er!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar