lördag 16 juni 2012

Ett tag sen...

...ja det är verkligen ett bra tag sen jag skrev något, förlåt!

Jag trodde jag var påväg tillbaka, men icke då...denna svacka har varit rejäl.
Trots att jag har mått dåligt har jag tagit mig utanför dörren och gjort roliga saker, även om jag har fått sota för det dagarna efter.
Det tar på energin att vara glad när man innerst inne egentligen bara vill ligga kvar i sängen....

Men nu känner jag, tack vare familjen, nya och gamla vänner att jag börjar komma tillbaka...
Jag är så träningssugen, men mitt uppe i allt depp så har jag åkt på en kanon förkylning så det får vänta att tag till.

Jag har gått ner två kilo men det är ju inte för att jag har varit duktig och tränat och skött mig precis.
Jag har fått tips från en vän hur jag ska försöka tänka positivt, så jag ska vara glad att jag har gått ner dessa två kilo iallafall!

Jag har upptäckt en ny grupp, vet inte om den är ny för er, men för mig är den det och jag blir glad av att lyssna på dem! Den Svenska Björnstammen.

Tre veckor kvar till semestern är det också!!! Bara det måste ju få mig på positiva tankar!
Midsommar nästa vecka är det också!!!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar