lördag 23 juni 2012

Kvällsträning...

Så då var dagens träningspass avklarat då!

Ikväll har jag tränat med far min, Jörgen. Det var ett roligt träningspass!
Vi sprang Elljusspåret på Berget, men åt var sitt håll och så möttes vi vid slalombacken, pappa fick ta den långa vägen och jag den korta så möttes vi nästan exakt, pappa var ett par minuter snabbare än mig, men så har ju han tränat löpning i 40 år eller nått!

När vi kom fram iallafall så stanna vi och gjorde lite övningar, plankan 3x45 sekunder, höga knän 30, 25,25 och knäböj 25,20,15, innan vi sprang vidare åt var sitt håll på Elljusspåret. Mamma gick med stavar så när pappa mötte mig igen ca 1 kilometer från mål gjorde han rusher mellan mig och mamma.

Och precis lagom när vi stod och stretcha så öppnade sig himlen sig och regnat bara öste ner!
Men vilket roligt träningspass det var!!! Fler såna!
Fast nu känner jag av det i benhinnorna så jag hoppas att linementet jag har smörjt in med ska hjälpa så jag kan ta ett träningspass imorgon kväll också!

Delar med mig lite av den positiva energi jag känner just nu!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar