måndag 4 juni 2012

Måndag....

Igår var jag på ett Easylinepass och det känns i vaderna idag! Ikväll har jag bara gått en promenad, det var riktigt skön luft ute ikväll, efter att det regnat i eftermiddag.

Helgen som var har vi varit ute på premiär camping, vi var i Borås, det var blåsigt, men solen tittade fram mesta delen av helgen. Och vi hade det jättemysigt ihop men familjen Bergkvist/Hägg!
Mycket grill blev det, så nu blir det hårdträning framöver!

Har pratat med Anna ikväll om drömmar och studier. Får nog säga att ju mer jag tänker tanken på studier ju svårare har jag att låta bli att söka.....det skulle vara såååå roligt! Och Tack Anna för det fina linnet! Ni måste bara gå in och titta på hennes kläder på www.avanna.se .

Nu ska jag krypa upp i min fåtölj och njuta av kvällen och att jag har en bra dag idag!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar