torsdag 21 juni 2012

Faan va jag är bra!

Nu jävlar är det slut på tycka synd om mig stadiet!!!!
Jag har lyckats med många bra saker idag och det ska jag vara nöjd med!

Dagen började inte så bra. Jag började få ont i magen på morgonen, men som tur var så blev det inte värre än att jag var tvungen att ta det lite lugnt! Så jag vände nått negativt till nått positivt istället! Jag har haft en bra dag  på jobbet med mina arbetskompisar, mycket skratt och prat!

Efter jobbet gick jag till Lindex och köpte mig en fin klänning i en storlek mindre på vanliga avdelningen inte på Tjockisavdelningen!!!

Efter det åkte jag till ICA och trängdes med resten av tidaholmarna.
Sedan bar det iväg till Berget! Jag hade fått en utmaning av "Coachen",springa 5 kilometer och sedan ta mig upp för slalombacken. Och det gjorde jag!!! Jag är sååå bra! Sedan var det nära att jag var med på ett Military Training pass, men avstog. Jag tittade lite hur de gick till bara så jag vet vad jag har att se fram emot nästa vecka, för då hoppas jag att jag kan vara med! Det såg roligt ut...men jobbigt.

Sa jag förresten att jag sprang hela 5 kilometrarna och hela vägen nedför OCH uppför slalombacken!

Vill passa på och tacka alla som stöttar mig, till och träna och tänka positivt, ni vet vilka ni är! Vore det inte för er så skulle jag legat med täcket över huvudet och gråtit hela dagarna! Men som sagt nu är det slut på tycka synd om mig dagarna! Jag säger inte att alla dagar kommer att vara på topp, men idag är jag verkligen på topp och det är jag glad över! Och denna känslan jag har att jag klarat av ett hårt träningspass ska jag spara och ta fram när det är motigt! Nu är jag på G (igen).
Känner ni energin jag delar med mig av?! Nu vill jag inte vara en energitagare längre utan en enegigivare! Så varsågod!




Tänk va lite träning kan förändra humöret! Nu ska jag bara bli frisk från hostan också så jag kan köra på ännu hårdare!

kram kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar