måndag 25 juni 2012

Lugn träning.

Ikväll blev det ingen hård träning utan bara promenad, ca 6 kilometer på Berget.
Gick bra till att börja med, men nu ömmar det i benhinnorna...
Tur att det regnade så jag fick använda min nya regnjacka! ;-)

Dagen har för övrigt varit bra, gick bra på jobbet idag. Och efter jobbet har det flytit på bra med hämta på dagis/fritids, handla, mellanmål, träning och tvätt. Bra teamwork! Nu är det bara maten tills imorgon kvar att göra...och tvätt....och städa....och....
Bara 9 arbetsdagar kvar till semestern!

Berättade jag igår att jag köpte en klänning i TVÅ storlekar mindre än bara för nån månad sen?! Igår var det roligt att lämna provhytten!

Nu måste jag ta tag i allt som finns kvar att göra innan jag ska sova!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar