söndag 17 juni 2012

Nu så.

Nu har jag äntligen rört på mig lite. Har varit ute och cyklat en sväng på ca 6 kilometer i kväll.
Det var jätteskönt!
Längtar till gymmet.....

För övrigt har jag röjt här hemma, men det ser värre ut nu än vad det gjorde när jag började.
Började i köket, när jag tröttnade på det började jag i hallen och sedan tillbaka till köket!
Vad säger det om mig egentligen? Jo att jag har svårt att slutföra något jag har börjat på kanske?
Jaja, blir väl bra till slut annars får jag väl hyra in en städfirma som kan städa när vi är iväg på semeter! Mamma känner du dig manad?!  En av de bästa presenterna jag fått när jag fyllt år, var när vi kommit hem från semestern och all tvätt vat tvättad, struken och vikt, tror det var när jag fyllde 26 år! Tack Mamma! Och då passade det verkligen bra för det var efter det som jag låg på sjukhus i en månad efter galloperationen med komplikationer!

Nä, vuxen som jag är får jag väl ta tag i hemmet, det får bli ett veckoprojekt! Och tro det eller ej, så ska jag, Annika, slänga både kläder och skor! Duktigt Annika!

Nä,om jag skulle försöka få i mig något att äta nu också innan det blir sängen!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar