lördag 21 juli 2012

Hej!

Härligt med träning! Det blev ett gympass till igår kväll. 20 minuter på Crosstrainern, lite styrka på balansboll och sedan 20 minuter fatburn på motionscykeln. Riktigt svettigt och gött!

Morgonträningen idag blev nästan samma. Cykel till gymmet, 20 minuter i snabbt tempo på Crosstrainern, styrka på balansboll, (ett träningsschema jag sett i en tidning) sen avslutade jag med 20 minuter med tung belastning på Crosstrainern innan jag cyklade hem!
Ikväll får det bli Berget tror jag....

Såg två bra filmer igår kväll, Nobels Testamente och Prime Time, baserade på Liza Marklunds böcker. Kan rekommendera dem, de var bra!
Är sugen på att gå på bio. Såg trailer för två bra filmer som kommer på bio snart. Hamilton- Inte om det gäller(/är?) din dotter och Snabba Cash 2. Böckerna var ju bra iallafall.

Nu måste jag leta reda på två böcker som skulle varit inne på biblioteket för lääängesedan, hoppas jag inte blir portad för de är sena!


kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar