söndag 22 juli 2012

Träning, träning, träning...

Ja, det är ungefär det jag har gjort sen sist...
Igår kväll blev det jogg 2,5 kilometer på Berget och promenad 2,5 kilometer. Hade tänkt jogga två varv, men det ville inte benhinnorna. SKIT! Jag får väl ägna mig åt promenad och gymmet tills benhinnorna tillåter mig att jogga.

Dagens träning har bestått av ett förmiddagspass då jag gick 20 minuter på Crosstrainern och körde styrka på balansbollen.
Eftermiddagspasset blev 30 minuter stenhårt Easylinepass, klara ju knappt av att cykla hem så tog jag ut mig!
För övrigt har jag väl cyklat cirka 2 mil idag, fram och tillbaka till olika ställen! Så när jag nu åkte och handla ikväll tog jag faktiskt bilen...jag är trött! Men det är en skön trötthet!

Imorgon får det bli promenad på förmiddagen, men jag ska INTE ställa klockan för att komma upp tidigt utan vakna när jag känner för det...antagligen när barnen vill ha frukost!
På kvällen får det bli gymmet!

Ha en skön södagskväll alla!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar