söndag 1 juli 2012

Idag sa kroppen JA!

Vilket härligt träningspass! Skitkul va det!
Började med 15 minuter uppvärmning på Crosstrainern, hann inte mer för jag blev lite sen! Därefter var det dags för 30 minuter Easyline. Under träningen gick det bra med benhinnorna, men känner av det lite nu efteråt.

Det var ett pass med bara tjejer, och Jerry "Kingen".  Fick ett skrattanfall under passet, tack vare Jerry. Tappade lite fokus men kul hade vi!

Idag kände jag ett riktigt lyckorus under träningen! Underbart! Kul och köra ett pass på gymmet igen.
Fast imorgon blir det nog Berget, bara benhinnorna vill. Attans att de ska krångla så.....

För övrigt har tvättstugan blivit storstädad idag, jag och barnen har varit på Atollen och tittat på djur och det känns som det har varit en bra dag!
Den började bra också. Fanny (med lite hjälp av Dennis) gjorde hotellfrukost. Synd bara att jag inte kan äta allt som det bjöds på, baco, ägg, paprika m.m. fast det var ju mysigt att äta alla tillsammans. Och hon hade dukat upp i olika stationer också så man fick ta fil och flingor på en bänk, bröd och pålägg på en annan och det varma stod på bordet. Vi andra var förbjudna att gå ut i köket innan det var klart, så det var bara att ligga kvar i sängen tills det var varsågod! Inte mig emot!!!

Nu ska jag äta kycklingsallad, måste bara göra den först!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar