torsdag 26 juli 2012

Mititary Training....

Nu har jag varit med på mitt livs första Military Training pass. FYY FAAN va jobbigt!!!!!!!
Men skitkul! Undrar om jag kommer ur sängen imorgon, tur det är semester!
Det jobbigaste var att springa, men benhinnorna skötte sig rätt bra ändå! Kan nog nästan lova att det inte var sista gången jag var med på MT, kul med lite utmaning.

För övrigt har jag cyklat tre varv på Ringleden (drygt 1,5 mil) idag, plus styrka på bollen.
Känner mig ganska mör i kroppen nu, men fasen så gött!!!

Det har varit strålande sol idag, riktig sommar!

En annan sak som gjort mig lycklig idag som jag kommer leva på länge är att bästa Helena och hennes familj kom och hälsa på hos oss idag!
Vi träffas inte ofta men det är alltid lika roligt när det blir! Underbart att se dig och din familj Helena!

Nu ska jag bara slappa framför TV:n resten av kvällen!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar