måndag 2 juli 2012

Promenad.

Ikväll var det träning på Berget som gällde, i sällskap med Jerry. Det var roligt, det är ju roligare att träna när man är två! (fniss) Man skrattar så mycket mer då! Tack för sällskapet!

Det blev först 5 kilometer promenad, sen plankan, situp och knäböj gånger tre och därefter gick vi 2,5 kilometer. Ett bra träningspass tycker jag! Gissa om det kommer kännas i benen imorgon!!!

Nu måste jag gnälla lite om mina benhinnor igen! Nån som vet vad man kan göra för att slippa ha så  ont i dem, men ändå fortsätta träna. Jag smörjer med linement och stretchar(?) flera gånger om dagen, men det hjälper inte....

Nu är det 4 dagar kvar till semestern! Gött! längtar, men jag ska ändå leva i nuet och det innebär att jag ska göra kvällsmat till mina prinsessor som sedan ska gå och lägga sig. Jag hoppas att jag kommer i säng i tid ikväll också!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar