onsdag 4 juli 2012

Många promenader.

Det har blivit många promenader denna veckan.
Ikväll blev det samma träning som igår, fast två varv på Elljusspåret ca 7 kilometer. Lite styrka vid slalombacken.

Känner att kroppen behöver en vilodag snart, med ingen träning alls. Fast vila kan jag göra senare...
Imorgon är det inplanerad cykelträning, är inte så allvarligt som det låter. Jag och mamma ska ut och cykla och tjöta lite.

Två dagar kvar till semestern... och nu är jag redo att berätta här på bloggen den stora förändringen jag skrev om i tidigare inlägg. Jag ska börja skifta, det kanske inte låter så farligt i era öron, men för mig är det det. Det är en stor omställning för mig och min familj, men vi har bestämt att se positivt på det, annars kommer det inte funka. Det blir en utmaning....

Ha en bra kväll alla!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar