måndag 30 juli 2012

Trädgårdsarbete är också träning...har jag märkt!

Det är väl i stort sett det jag har sysslat med sen sist jag skrev. Visst har det blivit några besök på gymmet också!

I fredags blev det jobb i trädgården och på kvällen blev det ett Spnningpass på 30 minuter och ett Easylinepass på 30 minuter och innan körde jag styrka!
Sen kom mina bröder med familjer på besök och grillade med oss på kvällen. Jättemysigt!

I lördags fortsatte trädgårdsarbetet och jag så körde jag bara styrka på balansbollen.

Igår tro det eller ej så blev det bara jobb i trädgården! Vilodag från den vanliga träningen! Det kändes jättekonstigt!
Så därför körde jag lite extra hårt med styrkan på balansbollen idag efter cyklat på motionscykeln i 20 minuter innan.
Fast dess för innan så har jag ju naturligtvis jobbat i trädgården! Skyfflat ur en hel sandlåda, det kommer nog att kännas imorgon!
Sen har det skyfflats en massa jord, grästuvor och annan skit som blivit när vi röjt i trädgården! Inte nog med att det skulle på släpkärran, det skulle ju av den också på tippen! Tre vändor med fullt lass blev det!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar