lördag 21 januari 2012

Bilder på tjockisen!






Jaha, här kommer de första bilderna!
Det är med liite ångest som jag lägger ut bilderna....men alla andra ser mig ju redan så här och det är på tiden att jag har vaknat. Jag kan inte blunda för det längre.

Dagens träning blev en timmes promenad i ganska snabbt tempo och 16 minuter på crosstrainern på gymmet! www.energyexpress.se  1 bonus minut!

Jag erkänner att det blev inte så mycket städat idag, bara en hylla och uggle krokar som blev uppsatta.
Lite iordningplockande i bokhyllan och lite tvättande. Får fortsätta imorgon.....

kram

1 kommentar:

  1. Hahaha, du är väl för gó......trodde att du skulle ta på dej något annat än träningskläder.... fast storebror fick ju fin reklam, du kanske kan kräva sponsorbidrag!
    Ses på träningen i morgon! Kram

    SvaraRadera