torsdag 26 januari 2012

Träningsdag!

Har precis kommit hem och duschat och ska sätta mig och äte en sallad min man gjort♥.
Men innan tänkte jag rapportera.

Idag var jag med på balansboll 60 minuter och det var hur roligt som helst. Tack Anna! Tänk när man orkar lika mycket som hon!
Jag körde15 minuter innan OCH efter på crosstrainern idag, men det blev tufft. Det kändes nästan som om jag skulle ramla ihop efteråt och jag var lite yr men en fitness shake (bara 4 propoints i den!) gjorde så jag kom hem och nu sitter jag här VÄLDIGT nöjd!

Jag kommer inte komma upp i mina 32 propoints idag och dessutom har jag ju tjänat ihop lite aktivitets propoints närmare bestämt 19 stycken som jag får äta men det ska jag givetvis inte göra!

Sedan har jag storstädat badrummet idag så jag var genomsvett, det måste väl ha gett lite eller?  ;-)

Kom och tänka på en sak idag. När jag och tjejgänget ska ner till Göteborg i april ska jag unna mig lite nya träningskläder och kanske ett par joggingskor för då kanske, nä för då SKA jag ha gått ner så pass att jag kan börja jogga lite! Är fortfarande lite för tung för det, jag får ont i knän och benhinnor.

Nu måste jag äta min sallad!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar