lördag 21 januari 2012

Den bästa träningen är den som blir av!

Hallå!
Nu ska jag ut på min morgonpromenad, som blir en förmiddagspromenad!
Men den bästa träningen är ju den som blir av!
Jag tror jag tar ett stopp på Energy Express www.energyexpress.se och tar en kvart på crosstrainern.
Jag har som nyårslöfte att varje gång jag går in på gymmet ska jag gå 15 minuter på crosstrainern, hittills har jag hållt det.
Sedan ska jag hem och städa ut alla baciller ur huset så vi blir friska från förkylningar och hosta!

Jag har tänkt lägga upp bilder på hur jag ser ut en gång i månaden. Det kommer kanske inte synas så stora förändringar på en månad, men i slutändan kan det vara roligt att se skillnaden tänkte jag.
Första bilderna kommer i eftermiddag, när jag har laddat batterierna i kameran.
Ha det bra!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar