lördag 28 januari 2012

Bio på kvällens schema

Nu börjar det bli dags att göra sig iordning för kvällens biobesök med mannen♥.
Hamilton blir det, hoppas den är bra, annars är ju inte Persbrandt så tokig att titta på!

Idag har det inte blivit någon träning, efter jag jobbat klart har jag sovit en stund och bara vilat mig. Jag stannade till i pulkabacken på vägen hem där barnen och mannen lekte. Blev inte så lång stund för mig då de redan hade varit där en bra stund och började frysa.

Imorgon är det easyline med tjejerna som gäller, då ska jag prova mina nya inneskor. De har funkat bra på crosstrainern så det ska nog gå!

Nä nu är det en halvtimme kvar innan barnen ska hem till barnvakten, bästa att skynda sig lite!

Tack min underbara familj som stöttar mig på min resa! ♥♥♥♥♥


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar