måndag 23 januari 2012

Ingen träning.

Känner mig lite bättre i halsen idag, fast jag börjar bli täppt istället. Men jag känner mig nöjd ändå för i vanliga fall när jag är sjuk, ont i halsen och förkyld brukar jag tröka i mig massor med glass, men inte den här gången! Jag har ju inte varit sugen på mat direkt, men ändå pillat i mig sallad, fil och flingor honugsvatten och jag har räknat mina propoints noga! Jag har t.o.m över på veckobonusen! Bra va!!!

Imorgon är det vägning på kvällen, så jag hoppas att jag kan gå en stund på crosstrainern annars kommer jag ligga back där eftersom viktväktarna har sin lokal på gymmet. Jag måste ju hålla mitt nyårslöfte!

Jag mätte mig idag också, tänkte redovisa det, kan ju vara bra och både mäta och väga så om inte vågen visar minus så kanske måttbandet gör det!

Hals: 39 cm                                            Höger arm: 38 cm                             Vänster arm: 36 cm
Byst: 117 cm                                          Höger lår: 78 cm                               Vänster lår: 75 cm
Mage: 118 cm                                        Höger vad: 42,5 cm                           Vänster vad: 43 cm
Rumpa: 125 cm


Jag måste gå en kurs hos min mamma och lära mig att göra bloggen lite roligare och färggrannare, det är ett stort steg för mig att jag ens kunde starta upp bloggen själv, utan någons hjälp. Mina barn kan mer om datorer än jag (och mamma)!
Jag är mer intresserad av sticka och virka än tekniska saker!

Jag har förresten kommit på en belöning när jag har gått ner till 90kg, en tatuering!

Nu ska jag kolla lite på handbollen Sverige- Serbien.

kram

1 kommentar:

  1. Tycker du fixar det här med bloggen superbra...ett tecken på att med bestämdhet och en nypa envishet kommer man långt...se nu till att använda samma blandning till viktminskningen så går även det superbra! Kram till dej och övriga sjuklingar i familjen!

    SvaraRadera