tisdag 24 januari 2012

Minus minus minus!!!

MINUS 3 KILO! JIIIPPIII!!!!

Helt otroligt, minus tre kilo på en vecka, va nöjd jag är!
Måste komma ihåg denna glädjen när det blir motigt! Jag fick en applåd. och en guldstjärna!

Något mer positivt är att det gick bra på läkarbesöket, proverna såg bra ut och blir det besvärligt med magen igen så kunde jag höra av mig till samma läkare så jag slipper flänga runt till så många olika. Har verkligen fått förtroende för denna läkaren.

Den tredje positiva grejen idag är att jag gick in på Kappahl (stavas det så) och provade ett par byxor och jag kom i två storlekar mindre än innan!
JAG ÄR NÖJD!

Det blev lite ändrade matplaner i Skövde idag. Jag åt aldrig nån sallad på Alpina utan tog en drickyoghurt och banan innan vägningen och sedan gick jag ett lätt pass på crosstrainern, men svettig blev jag allt!
Som belöning åt jag en kycklinsallad på Kalori café och sportsbar!

Nu väger jag "bara" 0,1 ton (och 1 hekto)!!!

5 kg av 40 kg avklarade, bara 35 kvar!
Nästa veckas mål är att komma under 100kg, borde gå väger ju nu 100,1kg.

Barnen har gjort en jättegod fruktsallad till kvällsmat, blev över lite som jag kan ta med till jobbet imorgon!

kram

1 kommentar: