tisdag 24 januari 2012

Vägningsdag!

Shit va nervös jag är!!!
Även om jag vet att jag har skött mig är jag nervös, tänk om jag inte gått ner något, eller ännu värre gått upp!!!!!

Kan inte klockan vara 18.15 så jag får väga mig?!
Nä, först ska jag hinna med ett läkarbesök på KSS i eftermiddag.
Det är ett återbesök med magen som har krånglat efter min galloperation jag gjorde 2007. Hoppas proverna är okej. Jag har bara haft ett gallanfall, kramp eller vad det nu är de säger att det är, sedan jag var där sist och det är nog snart ett år sedan förra besöket. Hoppas det håller i sig så jag slipper åka till akuten stup i ett!!!

Jag har lagt upp dagens måltider så här:
Innan jag åker ska jag äta fullkornspasta med spenat och tonfisksås.  Jag får ta med mig lite frukt ifall jag blir sugen på något där och efter besöket ska jag gå till Alpina i Skövde och äta deras goda grekiska sallad. Sedan får jag nog bege mig direkt till vägningen, jag måste ha gott om tid idag på vägarna för det snöar och jag som inte gillar att köra bil i vanliga fall vill gärna inte stressa.

Jag ska försöka hinna upp till en vän som ligger på ortopeden också som brutit sitt ben på två ställen och pigga upp henne!

Nu får jag nog ta tag i dagen och packa med träningskläderna så de finns i väskan efter vägningen för halsontet har gått över till torrt och lite kliande nu så jag kan nog ta ett pass på crosstrainern ikväll, ett lätt pass iallafall.
Som sagt den bästa träningen är den som blir av!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar