tisdag 31 januari 2012

Bara att bryta ihop och komma igen!

Jaha, nu har jag brytit ihop men kommit igen!
TVÅ HEKTO UPP! Piss skit och pannkaka!!!
Men nu efter ett hårt pass på crosstrainern 20 minuter och en timmes yoga är jag lugn och harmonisk igen!
Jag svettades lika mycket på yogan som på ett easyline pass! Det var jätterolig!
Och nu när jag har mätt mig är jag trots allt nöjd!

Hals: 38,5 minus 0,5 cm
Byst: 113 minus 4 cm
Mage: 114minus 4 cm
Rumpa: 123 minus 2 cm
Höger arm: 38 cm ingen förändring.
Höger lår: 73minus 5 cm
Höger vad: 42 minus 0,5
Vänster arm: 38 plus 2 cm DET ÄR HÄR DE TVÅ HEKTONA SITTER!!!
Vänster lår:73 minus 2 cm
Vänster vad: 42minus 1 cm

Det är åtta dagar sedan jag mätte mig sist! Jag är trots allt nöjd, fast det var plus på vågen idag!
Bröderna mina tröstade mig med att det har bildats muskler istället för fett nu när jag har börjat träna. Muskler väger mer än fett och nu när jag har mätt mig så har jag ju ändå ett positivt resultat!
Jag kommer ihåg glädjen från förra veckan och jag ger inte upp! Inte nu när jag äntligen har vaknat och kommit igång!

Nu ska jag njuta av en kycklingsallad somjag köpte med mig hem från Kalori café och sportsbar!
Imorgon ska jag prova på FlowIn!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar