torsdag 2 februari 2012

Hann aldrig skriva igår!

Ikväll känner jag mig riktigt duktig! "Duktiga Annika" finns faktiskt en barnbok som heter så, som min mamma läste för mig när jag var liten, känner mig som henne idag!

Trots träningsvärk från FlowIn igår gjorde jag (enligt mig själv) ett kanon pass på Balansbollen idag och tempot på crosstrainern efter gick inte av för hackor det heller! (Fick faktiskt beröm av andra gymmare.)

Lite om FlowIn igår: Jätteroligt pass och välbehövligt också för den delen! Det måste jag fortsätta med så ofta jag kan. Men det har varit svårt att jobba idag.
Jobbar på Marbodal och packar bland annat köksluckor på pall, i vagn och skåp. Blir ett antal hundra lyft varje dag och det kändes idag kan jag lova!
Det var svårt att böja sig och sträcka sig, ja helt enkelt svårt att röra sig överhuvudtaget!
Men efter uppvärmningen på Balansbollen ikväll kunde jag ta ut mig riktigt ordentligt! Visst kändes det i magen, armar och ben men det är en skön smärta! Bevis på att jag verkligen tränat!
Tack Stefan för träningen igår och tack Anna för träningen idag! Tack även Anders för pratstunden och den goda salladen. Ni måste prova och äta på Kalori Café och Sportsbar finns i samma lokaler som Energy Express! Jag har ju bara smakat på smörgåsarna och salladerna men övriga familjen tycker att fikat och den andra maten smakar super gott!

Nu ska jag mysa i soffan och titta på"Biggest Loser Sverige" och ladda inför Zumban imorgon! Men först duschen och boka in fler träningspass för nästa vecka!

Ha en bra kväll alla, för det tänker jag ha! Ikväll mår jag fantastiskt, underbart bra!

kram

1 kommentar: