fredag 17 februari 2012

Nu ä de fredagsmyyyys!

Äntligen är det fredag! Arbetsveckan är gjord, dagens träningspass är avklarad och en god måltid är intagen, kan det bli en bättre start på helgen?!

Kvällens träning bestod av 15 minuter Crosstrainer 30 minuter Spinning och 30 minuter Easyline. Idag var det ännu roligare att träna än vanligt, man får sån gemenskap när man går på passen och man stöttar och pushar (stavas det så?) varandra, extra plus till Ulrika som gav oss både goa skratt och lite extra energi inför andra varvet på Easylinen! Hahaha!!!

Jag blev förvånad över mig själv idag vid en station på Easylinen, vilken kraft jag hade när vi skulle boxas! Kul! Man kanse skulle prova ett pass Box?!

Blev ett besök hos ergonomen idag igen, fick lite ont just efter men nu känns det bra, fantastiskt faktiskt! Tack snälla!

Nu blir det lite soffmys med mina prinsessor!
Trevlig helg alla!


kram

1 kommentar:

  1. Håller med dej ang passen...idag var jag inte alls motiverad att träna, meeen va kul det var! Gick därifrån full av ny energi och med ett leende på läpparna, längtar tills vi ses där nästa gång! Kram

    SvaraRadera