onsdag 29 februari 2012

På bättre humör idag!

Det hjälpte lite att träna igår. Men när jag kom till gymmet var alla Crosstrainers upptagna! Så det fick bara bli ett pass "fat burn" på motionscykeln i 20 minuter och 60 minuter Yoga.
Idag har det inte blivit nån träning alls, har bara tagit hand om mig själv genom att fått reflexologi och akupunktur och vilat. Tack A och A!
Nu har jag laddat batterierna för ett pass på balansbollen imorgon!

Jag har lite träningsvärk idag efter Yogan igår, det känns gött!
Vi provade att stå på huvudet igår det var svårt, men det ska gå för nu kommer jag upp i position ljuset och nästan plogen, var inte ens i närheten av det första gången jag gick! Tack Petra, du inspirerar verkligen!

På fredag blir det lite tufft schema på kvällen. Först Spinning/Easyline och sedan hem och göra mig i ordning för att gå på Bowlingfest med jobbakompisarna. Bäst att börja ladda batterierna redan nu och lägga sig tidigt!
Fast först blir det till att ta tag i tvätten, få barnen i säng och äta lite!

Ha en bra kväll!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar