söndag 12 februari 2012

Söndagkväll

Vilken härlig dag det har varit!
Lugn förmiddag med besök hos min mormor och morfar. Eftermiddagen i backen med tre super duktiga tjejer som åkte slalom som bara den! Vi åkte i mer än två timmar och de hade inte ro till att sätta sig och fika knappt, 10 minuter högst!
Jag gjorde bara en vurpa och det i liften, stackars Kajsa ville inte åka med mamma mer efter det, då var det pappa som gällde, tur det var snälla liftvakter som hjälpte till resten av liftåken! Tack!

Blev bara jag och Gabriella utav tjejerna som tränade idag, ni andra får krya på er!
20 minuter på crosstrainern före 30 minuter hårt pass easyline och 15 minuter crosstrainer efter. Kändes riktigt bra idag, jag kunde ta ut mig riktigt ordentligt på easylinen idag. Framsteg med konditionen, bra det!

Jag har mätt mig idag,det är 12 dagar sedan jag mätte mig sist och jag är nöjd med resultatet med tanke på att jag dels svullnat när jag hade problem med gallgångarna och att det är den tidpunkten i månaden nu! Får tänka på det när det är vägning på tisdag!

Hals: 38 cm minus 0,5 cm
Byst: 111cm minus 2 cm
Mage: 111 cm minus 3 cm
Rumpa: 121 cm minus 2 cm
H. arm: 36 cmminus 2cm
H. lår: 72 cm minus 1 cm
H.vad: 41,5 cm minus 0,5 cm
V.arm: 37 cm minus 1 cm
V. lår: 72 cm minus 1 cm
V.vad: 41,5 cmminus 0,5 cm

Bara minus idag och det är ju bra!!!

Nu ska jag göra mig en kycklingsallad som jag ska äta ikväll, sedan ska jag försöka börja på en doppresent som min brorsdotter ska få när hon döps nästa söndag, hoppas jag hinner klart med den. Kort kommer efter dopet!
Nu lite kort när jag kör easyline.






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar