torsdag 16 februari 2012

Kvällens träning avklarad!

Nu sitter jag här nöjd efter kvällens Balansboll, tack Anna lika bra som vanligt!
Jag kunde ta i mer denna veckan och jag tog i mer på ryggövningarna.Det bränner och svider i ryggen och jag tror att den ska gå av, men det gör den ju inte så idag gav jag inte upp lika lätt!
Känner mig så där härligt trött i hela kroppen!

Har annars haft ont i huvudet hela dagen och känner av det nu också, får nog ta fram vetekudden och värma den och lägga på axlarna!

Det är ju "Biggest Loser" på TV ikväll, det får jag inte missa, det är så inspererande. Kan de så kan jag eller hur!?

Känner av träningen från igår, mest i magen men även i benen, det har krupit sig på mer och mer under dagen. GÖTT!

Jag har fått två komplimanger för min viktminskning idag, det tycker jag är jätteroligt! Kul att andra ser resultat. Jag har lite svårt att se det, fast jag kommer i storleken mindre på kläder. Jag tycker ju fortfarande att jag är för stor så jag har svårt att se den lilla minskningen. Fast 6,8 kilo är inte så lite egentligen! 

Jag har börjat tänka på vad vi ska äta på lördag. Jag längtar efter potatismos och stekt fisk och gröna ärtor! Det ska jag unna mig! Helst ska det ju vara pappas potatismos och mammas stekta fiskpinnar (hoppas de fattar vinken,om de läser det här! Hihihihi).
Det är säkert jättemycket propoints i det, men det är väl bättre att äta det än en pizza kan jag tänka mig!
Ännu en sak som känns bra, att jag är sugen på "vanlig" mat än "skräpmat"!

Nu kommer lite bilder på sälen när hon gör Balansbolls övningar!

 
















kram

1 kommentar:

  1. Men hjälp....vad duktig du är på bollen, annat än första gången det, hihihi!
    Visst, jag fattar vinken men det får vänta lite..."dä ä mycke just nu"!
    Kram

    SvaraRadera