torsdag 23 februari 2012

Jag har fått två nya vänner!

Ja, som sagt har jag fått två nya vänner. De är verkligen hjälpsamma och peppar mig så jag kan träna ännu mer! De är såå snälla och omtänksamma med! Om jag inte hade börjat träna så mycket hade jag nog inte träffat dem så ofta som jag gör! Ni kanske undrar vad mina nya vänner heter? De heter Värmekudde och Linement!

Jag känner mig lite seg i kroppen, men jag kör på ändå, än är jag inte i mål! Jag ser det som en spinningrunda, just nu är det uppförsbacke, en lite segare och ganska lång, men sen måste det ju bli nerförsbacke eller iallafall plana ut!

Dagens träning har varit, 15 minuter på Crosstrainern, 10 minuter på motionscykel, 60 minuter Balansboll och 15 minuter motionscykel. Sen tog jag en promenad på 20 minuter hem också!
Jag tycker att det var ett bra träningspass idag, känns som jag har legat på latsidan innan i veckan så jag var tvungen att ta igen lite ikväll.
Imorgon ska jag försöka gå upp vid 05.20 så jag hinner ta en morgonpromenad till jobbet. Det gjorde jag inte idag, jag är ju inte van vid att behöva fixa med håret på morgonen så det tog lite tid idag 15 minuter, innan tog det max 2 minuter! Men jag är fortfarande jättenöjd och trivs i min nya frisyr!

Nä, om jag skulle ta och ha en date med mina nya vänner och krypa upp i soffan och vänta på att "Biggest Loser" ska börja!
Måste ju ladda för morgondagens pass, hade anmält mig som reserv till Spinning/Easyline för det var fullt när jag skulle boka, men jag kom med för nån hade ångrat sig!
Så det är bäst att vara utvilad för Roine skulle köra extra hårt med mig imorgon lovade han!

Ha det bra alla!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar