fredag 10 februari 2012

Lättlurad som jag är...

...hamnade jag på ett spinning/easyline pass ikväll.
Men det var riktigt gött, nu har jag hittat ett pass till jag vill gå på! Tack Roine,
för två bra pass!
Efter var det 15 minuter på crosstrainern som gällde. Lite segt men det gick och nu sitter jag nöjd här i fåtöljen, mätt också efter kvällsmaten, Tacos!

Jag funderar på om jag ska ta en morgonpromenad imorgon. Jag är kattvakt och om jag inte vaknar för sent så tänkte jag gå till katten.

Tänk här sitter jag, lycklig som tusan, och har det bra!
Jag har legat ner blivit sparkad på av myndigheter, ställt mig upp halvägs men fallit igen, men nu har jag rest mig igen och hoppas att jag kommer förbli stående.
Hade inte klarat det utan mina nära och kära som fångat mig när jag fallit. Så ta åt er, ni har hjälpt mig så oerhört mycket!
Och jag känner att jag har ert stöd nu under den här resan, min VIKTiga resa,
tack så mycket!
Den här gången vill jag lyckas att nå mitt mål. Jag kan känna mig lite egoistisk som tränar så mycket och bara tänker på mig själv.Men resultatet blir ju att jag mår bättre och känner mig bättre som person och orkar mer och det hoppas jag hela familjen vinner på i slutändan!


Jag tog lite kort idag när jag var på gymmet, eller rättare sagt jag fick hjälp av min bror som tog kort på mig så jag kan visa er vad det är jag gör. Det kommer bilder i kommande inlägg, men ikväll bjuder jag på denna!







kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar