tisdag 21 februari 2012

2,1 kilo närmare mitt mål!

Idag lunchvägde jag mig hos Viktväktarna, det är nytt för den här veckan att man kan gå dit på lunchen, väldigt bra! Då kan jag vara hemma längre hos barnen innan yogan på kvällen!
Så fick jag tillfälle att bjuda mannen på lunch på KALORI Café och Sportsbar, bara positivt!

Jag har gått ner 2,1 kilo den här veckan och det är jag supernöjd med! 8,9 kilo totalt på 8 veckor "bara" 31,1 kilo kvar till mål!

Jag har precis kommit hem från yogan nu och ska snart in i duschen, men jag måste skriva först och äta lite samtidigt för efter duschen orkar jag inte det, då vill jag soooova!

Imorgon ska jag lägga in nya kort så får ni bedöma om det syns nån viktnedgång. Då får ni samtidigt se en annan förändring också, mer säger jag inte utan håll utkik här på bloggen!

Jag har lite ont i ryggen så imorgon får den enda träningen bli att gå med på lilltjejen gympa och leka med henne! Blir lite stressigt för jag ska jobba till klockan 17 och gympan börjar klockan 17.15.
Men vi får planera väl så funkar det säkert!

Nu ska jag göra mig iordning så jag kommer i säng.
Jo just det ja! Jag chockade mig själv och gick upp 30 minuter tidigare idag och tog en morgonpromenad till jobbet, det var hur skönt som helst! Det ska jag försöka göra så ofta jag bara kan och orkar så jag får in en promenad varje dag också. En bra rutin!

Godnatt alla!

Kalori Café och Sportsbar och Energy

Här kan man sitta ner och äta på Kalori Café och Sportsbar!



kram

1 kommentar: