tisdag 7 februari 2012

Och där kom det!

Jaha, där kom nästa gallstensanfall! Har legat däckad i ett dygn nu. Fick gå hem från jobbet efter frukosten igår för då satte det igång.
Jag kände mig inte iform alls när jag åkte till jobbet, men jag tänkte att det blir nog bättre bara jag kommer igång och jobbar. Men jag kom aldrig igång, kroppen ville inte och så fick jag fruktansvärt ont så det var bara att ringa på skjuts hem och lägga sig!
Att föda barn är ingentig mot den här smärtan!
Tur så har jag ju dunder medicin, fast den här gången fick jag ta två, men är inte riktigt bra än.
Jag ska prova att äta lite för att se hur det blir, för jag har ju inte ätit på ett dygn så i all smärta är jag lite hungrig!

Kvällens vägning får jag bortse ifrån, har jag gått ner så stämmer nog inte det till 100% då jag inte ätit, fast jag blir i och för sig ganska svullen när jag får dessa anfall så det kanske går på ett ut!

Nä, nu ska jag försöka pilla i mig en macka och se hur jag reagerar, kanske att det blir jobb i eftermiddag!
Känner att hjärnan inte har kommit igång heller efter medicinen, blev ett litet konstigt och osammanhängande inlägg kanske! Skönt iallafall att jag slipper åka in till akuten utan har grejer hemma! ;-)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar