torsdag 9 februari 2012

Äntligen!

Äntligen har jag kunna träna! Känns okej i magen även efter träningen, gött!
Ikväll var det balansboll med Anna och som alltid var det jätteskoj! Jag börjar känna mig säkrare på vissa övningar och kan ta ut mig lite mer och det är ju bra.
Innan passet körde jag på crosstrainern, lite lugnare idag för jag har lite ont i mitt knä, ergonomen sa att det är lite överansträngt men inget farligt, ska smörja med linement när jag lägger mig.

Jag är väldigt nyfiken på vad jag väger, men det är bara att vänta tills på tisdag!
Jag är väldigt nöjd med att jag har minskat en storlek i byxor iallafall och när jag nått tatuerings målet har jag bestämt mig för vad jag ska tatuera!


Efter träningen idag solade jag, det varmt och skönt. Jag börjar få vårkänslor fast det är minusgrader ute. Jag är lite pirrig i kroppen och känner mig lycklig! Bli inte förvånad om du får en kram av mig nästa gång vi träffas! Jag vill att ni andra där ute ska få må lika bra som jag! Kanske min glädje smittar av sig!

Efter träningen idag följde jag med min svägerska Ullis till vetrenären med deras hund Nelson. Tack för mycket prat och skratt till och från Åsle. Att man kan köra fel i Åsle borde man nog få pris för, dessutom var det mitt fel! Jaja, roligt hade vi iallafall!

Tror nog att jag ska unna mig ett bonuspass efter jobbet imorgon faktiskt! Ligger ju efter lite.... Nån som göra mig sällskap kanske?!

kram

1 kommentar:

  1. Tack....har väntat men nu kan jag krypa ner och drömma sött, hihihi! Kramen
    Vilken energi du har....blir faktiskt lite avis!

    SvaraRadera