fredag 3 februari 2012

Glad för att jag mår bra!

Nu har vi ätit tacos hela familjen och haft det mysigt! Jag är proppmätt!

Jag har kört 2 x 15 minuter på crosstrainern och 60 minuter Zumba ikväll.
Känns skönt i kroppen och nu blir det soffan resten av kvällen.
Imorgon har jag inte tänkt att träna, men det blir att jobba lite på förmiddagen.

Jag har blivit beroende av att träna, jag mår så bra. Innan var jag beroende av godis, dricka och glass och då var jag jämt trött, deppig och mådde dåligt och kände mig allmänt äcklig och ful.
Jag har väl kanske inte blivit så mycket snyggare men gladare, positivare och orkar mer. Jag mår bra helt enkelt och fast jag har mina något för mycket extra kilon att släpa runt på är jag lycklig!

Tänk att jag vågar skriva och säga att jag är lycklig, det trodde jag inte för två år sedan när jag mådde som sämst och kunde sova dygnet runt! Jag har lärt mig att tycka om mitt jobb och trivs med mina arbetskamrater och har lärt mig att acceptera att inte ha full kontroll på allting, jag kan nog säga att jag har blivit lite flummigare och inte fullt så allvarlig utan hittat tillbaka till den glada Annika! 
Jag får passa på att njuta och vara i nuet och inte oroa mig för när nästa svacka kommer, för jag vet att jag inte kan vara på topp jämt, det kan ingen. Men just nu de senaste dagarna mår jag för jädra bra!

Kort på mig och mina underbara prinsessor.
♥De är mina solstrålar ♥









kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar