onsdag 8 februari 2012

Abstinens!!!

Det blev en snabbvisit på jobbet idag! Fick gå hem efter frukosten. Jag börjar bli less på det här nu!!!
JAG VILL TRÄNA!
Jag hann iallafall gå till ergonomen innan kramperna, något positivt! Tack Anders! Känner mig bättre i ryggen, hoppas det håller i sig!

Jag har kommit fram till vilka dagar och vilka pass som jag ska köra i fortsättningen, för jag inser ju att jag inte kan träna varje dag även om det är roligt!
Nu har jag ju kört lite olika pass och jag har fastnat för Yoga på tisdagar och det passar ju bra för då är jag redan på gymmet när det är vägningsdag med Viktväktarna.
Balansbollen på torsdagar, den får jag bara inte missa för det är superrolig!
Sedan har vi Easylinen på söndagar med tjejkompisarna!

Så tisdag, torsdag och söndag är mina träningsdagar, sedan om jag känner att jag orkar ska jag gå på FlowIn på onsdagar och vi får ju inte glömma mina 15 minuter på crosstrainern heller var gång jag går in på gymmet!

Jag är så glad att jag har gått ifrån en muffsande godisgris till träningsgfreak!

Det är snart dags att mäta mig igen, jag väntar nog ett par dagar till så jag hinner bli bättre i magen. Jag var ju aldrig på vägningen igår, för efter jag hade pillar i mig en smörgås var det bara att ta medicinen och lägga sig igen. Så när svullnaden har gått ner lite ska jag mäta mig!

Jag har inte bestämt hur ofta jag ska ta kort på mig och lägga upp på bloggen heller. Får ju inte bli för ofta, för då ser man ju inga resultat.
Jag har svårt att se resultat nu, fast det är flera som tycker att jag har minskat i vikt. Hjärnan hänger inte med. Lika svårt som den hade att hänga med när jag ökade i vikt likadant verkar det vara nu när jag har tagit tag i mina för många kilon och minskar sakta men säkert!
Kanske blir ett kort på mig i mina nya yogabrallor som kom på posten idag i EN storlek mindre!

Nä, istället för att lägga in nytagna kort så lägger jag in kort på mig som ska peppa mig till att nå mitt mål!
Så här har jag sett ut en gång i tiden och det är målet!


Midsommarafton 2004





kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar