onsdag 15 februari 2012

Bonus!

Barnen har frågat om de inte kan få följa med till gymmet och vara i barnpassningen ett tag nu. De var där för några veckor sedan och blev så förtjusta i tjejerna som jobbar där!
Gymmet har barnpassning på tisdagar och onsdagar så det passade ju bra idag och jag fick mig ett bonuspass! 30 minuter FlowIn, klarade lite mer idag, tack Stefan för ett bra pass även idag!  Efteråt blev det 20 svettiga minuter på crosstrainern!

Idag köpte jag med mig  proteinbars med choklad smak för framtida kriser så jag är förberedd!
Känner mig taggad nu när det gick så bra på vägningen igår. Jag säger det igen och kommer nog säga det flera gånger till, jag är beroende av träning!!!
Och jag är glad för att det inte längre är jobbigt att gå och handla, jag kan till och med köpa godis till övriga familjen utan att jag tycker det är jobbigt. Jo, om jag hade varit och handlat på dagen i måndags skulle det varit svårt när allt såg ut som choklad det måste jag erkänna! Tur så var jag instängd på jobbet mesta delen av krisen! Tänk att jag skulle säga att det är tur att vara instängd på jobbet. Jag jobbar på att vända allt till så positiva synvinklar som möjligt, jag har tillbringat alldeles för många dagar i den negativa spiralen!

Idag kom en idé flygande till mitt huvud som jag inte riktigt kan släppa.... jag ska hålla den för mig själv ett tag innan jag berättar det här på bloggen.
Men om det funkar kommer jag bli riktigt nöjd och glad, jag ska rådfråga lite på gymmet jag går på och se vad de säger där de som kan saken!!! Nä, nu ska jag inte säga mer!

Har provat kläderna jag har skickat efter till dopet på söndag. En storlek mindre och de passade ,jag köpte två tunikor för jag tänkte att en av dem måste ju passa i allafall. Jag får väl göra som på galorna och byta om i pausen!

Nu ska jag ladda för ett pass på balansbollen imorgon med Anna! Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute!


kram

1 kommentar:

  1. Nu blir jag nyfiken.......Blir också lite full i skratt när jag ser färgerna i bloggtexten, påminner mej om en liten Annika som älskade att skriva i olika färger på en och samma sida ♥♥♥

    Fortsätta i samma anda så går tiden till målgång fort! Kram

    SvaraRadera