söndag 26 februari 2012

Då var det söndagkväll igen då...

...ja, va fort denna helgen har gått!
Igår hade jag min första vilodag på väldigt länge, jag tog bara en promenad på 20 minuter på morgonen.

Idag har jag tränat desto mer!
Vi var ute hela familjen i det fina vädret på förmiddagen, de två stora tjejerna cyklade och lilltjejen fick sitta i kärran när vi gick en runda på ca 5 kilometer. Jätteskönt!
Ikväll cyklade jag till gymmet, gick 20 minuter på Crosstrainern, 30 minuter hårt Easylinepass, 20 minuter på motionscykeln efteråt och så cyklade jag hem igen!
Under tiden var barnen och mannen och åkte skridskor på en översvämmad åker som hade frusit!

Imorgon är det bowlingträning för barnen som gäller, så det blir inget gym för mig då, men kanske en morgonpromenad till jobbet! Jag får se hur pigg jag är när jag vaknar!

Jag kommer i mina "projekt-byxor" nu! jag har en träningsoverall i Adidas som har varit för liten, jag beställde en, eller rättare sagt TRE storlekar för liten träningsoverall hösten 2010, men NU kommer jag i den! Jag kan knappt röra mig när jag har fått på mig den, då spricker den nog, men på kommer den! Jag har åtta veckor på mig att kunna bli rörlig i den har jag bestämt mig för!

Varför just åtta veckor undrar ni kanske?! Jo, för då ska jag och tjejgänget till Göteborg och shoppa, festa och bo på hotell!
Kan vara kul om man kan shoppa lite nya träningskläder och nått snyggt att ha på sig på kvällen i ett par storlekar mindre! Ska ju köpa löparskor då också så jag kommer igång att jogga också fram i vår/sommar!

Nu ska jag duscha, äta något gott (sallad antagligen) och sätta mig i soffan och slappa!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar