torsdag 1 mars 2012

100 minuters träning

Ja, idag är jag nöjd med träningen! 60 minuter Balansboll, 20 minuter Crosstrainer, 20 minuter motionscykel totalt 100 minuter effektiv träning PLUS 40 minuter morgonpromenad till jobbet!
Jag ökade två nivåer på motståndet på Crosstrainern idag också, det är jag nöjd med! Svettigt värre!

Nu sitter jag mätt och belåten framför TV:n och tittar på veckans avsnitt av "Biggest Loser".
Tänk om man skulle få den möjligheten att träna hela dagarna! Fast man fick bo hemma, skulle vara svårt att vara ifrån familjen!

Jag tittade i ett gammalt album innan. Jag vet att man ska leva i nuet, men jag hittade ytterligare ett kort som ska sporra mig! Jag har varit smal en gång och det ska jag bli igen, jag kan ändå ha roligt på vägen!
Det är faktiskt roligt att träna och det är en gemenskap också!


Tror ni att jag kan komma i närheten av hur jag såg ut på bilden? Kanske om jag lägger upp en fem års plan! Hihihi


kram








2 kommentarer:

  1. Hahaha, visst är det kul att träna, särskilt när morsan kultar runt på bollen intill!

    Den bikinin minns jag som igår när du köpte...har du kvar den!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var roligt att träna ihop! Skoj med en träningskompis!

    Bikinin har jag kvar nånstans bland alla för små kläder! Du vet väl hur´n jag är!?

    Ses vi på träningen ikväll?

    kram

    SvaraRadera