måndag 19 mars 2012

Chockat kroppen!

Nu har jag verkligen chockat kroppen med att börja veckan med ett Spinningpass Zone 3. Det var jobbigt....fast på ett POSITIVT sätt...Tack Roine!
Tänkte att det var dags att byta ut träningspassen lite nu när jag kört samma träning i så många veckor. Då kanske det blir en rivstart i viktnedgången igen, vem vet?!

Jag körde inte på crosstrainern efteråt idag utan det blev en 20 minuters promenad hem från gymmet istället. Skönt för nu hade det slutat blåsa halv storm som det gjort hela dagen annars. Skulle cyklat till jobbet imorse men det blev bilen för det blåste så.

Nu blir det duschen, sen äta en kycklingsallad från Café KALORI och därefter fåtöljen och titta på TV och virka lite på en apa som jag ska ge bort.

Får se om jag kommer ur sängen imorgon efter detta spinningpass, barnen får kanske dra upp mig!
Skönt med träningsvärk, den är bevis på att man har jobbat!

Ha en fortsatt bra kväll alla!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar