onsdag 28 mars 2012

Regn, blåst och deppigt...

Fy, dagen som började så bra!
Känner mig ungefär som vädret är utanför fönstret just nu....
Känslor som stormar, ledset i hjärtat och ett tungt grått moln över huvudet, suck....
Om jag ändå kunnat träna idag för att komma på andra tankar!

Lite uppiggande var det att att komma hem och hitta ett paket i brevlådan som jag har beställt från Avanna, www.avanna.se
Jag älskar ugglor och kunde inte motstå detta linne när jag såg det! Och efter att ha provat det så var jag bara tvungen att beställa lite fler kläder, ni måste gå in och titta på hennes sida! Jättesnygga!

Visst är det snyggt!

Ibland önska jag att jag inte var en sån känslomänniska, utan kunde stänga av känslorna och bara köra på!
Att en kommentar, från en som jag inte ens känner kan göra mig så deppig!
Det får bli nästa steg i mitt välmående att lära mig att få saker att bara rinna av mig och inte gå och grubbla och tänka så mycket på det som varit!

Jag får glädja mig åt att jag har fått en person att le idag och jag tror faktiskt att det var ett äkta leende och att personen blev glad för att jag hjälpt till!

Nä, nu får jag ta mig i kragen och ladda inför kvällen med mina vänner! Först ska jag med lilltjejen på hennes gympa, kanske abstinensen blir för stor så jag klättrar lite i ribbstolarna själv! ;-)


När jag är deppig brukar jag försöka pigga upp mig med lite latinska sentenser, här är två som jag gillar! Älskar latin!

"DUM VIVIMUS, VIVAMUS"  - Medan vi lever, låt oss leva         "HIC ET NUNC"- Här och nu

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar