måndag 26 mars 2012

Mjölksyra

Snacka om mjölksyra!

Fick mjölksyra redan under uppvärmningen på dagens Spinningpass! Genom HELA passet satt det i. Jag är sååå trött nu. Inte konstigt kanske efter helgens träning på 1,5 mil promenad, 1 mil på Rodden plus spinning/Easyline i en timme.
Jag var ju trött redan innan passet idag, men nu är det gjort och det känns gött!

Jag räknade ut idag att jag måste gå ner 9 kilo på 14 veckor för att nå mitt stora delmål till semestern.
Jag vill ju gå ner 20 kilo till semestern. Undrar om det kommer gå!?

Nått som inte är bra är att jag har börjat få ont i min högerarm:-(
Det gör inte så ont under tiden jag tränar men efteråt. Hoppas det går över och framförallt inte blir värre!

Imorgon har jag bokat mig på ett Zumbapass, hoppas kroppen är piggare då!

kram

1 kommentar:

  1. Kanske spara lite på krafterna....kan ta onödigt lång tid att fylla på igen om man inte passar sej!
    Kram

    SvaraRadera