tisdag 20 mars 2012

Hämtat energi på Energy!

Började dagen med att cykla till jobbet i motvind så det gav nog lite extra :-)
Cyklade fram  till stan på middagen och vägde mig hos Viktväktarna,plus 0,4 kilo denna veckan, men jag är nöjd ändå för jag var rädd att det skulle vara betydligt mer!
Åt en kycklingsallad hos bror min på Café KALORI som ni hittar hos Energyexpress. Cyklade tillbaka till jobbet, motvind igen, men på vägen hem fick jag medvind!

Skynda och hämta barnen på skola och dagis in och byta om för att slänga mig iväg för att skaka lite rumpa på ett otroligt roligt Zumba pass, Tack Mikaela, det var superkul och svettigt!
Istället för Crosstrainern körde jag på Rodden idag, det visade 4 km efter 20 minuter och det är jag nöjd med, känns i ryggen så där gött när man vet att musklerna har fått jobba ordentligt! (undra om jag tycker likadant imorgon!)
Jag har förresten träningsvärk efter Spinningen igår, men jag kom upp ur sängen utan hjälp imorse
Känner mig nöjd med träningen jag har gjort idag, imorgon väntar det en promenad påca 5-6km med min svägerska på eftermiddagen och på kvällen ett Easylinepass och nån form av träning/uppvärmning innan har bara inte bestämt vad!




kram

1 kommentar:

  1. Nä, nu har jag väntat länge nog på ett nytt inlägg!!! Nyfiken på hur veckan varit, saknat våra träffar på gymmet! Kram

    SvaraRadera