söndag 25 mars 2012

Dagens träning

Idag började jag dagen med att gå ca 5 kilometer, sen städade jag lite här hemma inför barnkalaset som min mellantjej äntligen skulle ha!

På kalaset slank det ner en eller ett par våfflor eftersom det var ett Våffelkalas! Efter mycket lek och dans gick jag ca 5 kilometer till och tog en paus på gymmet och satte mig på Rodden i 20 minuter, det blev drygt 4 kilometer.
Jag kunde höja motståndet ett snäpp på Rodden idag, från 5 till 6, det kändes bra!

Sammanfattning: Jag har gått drygt 1 mil och rott lite mer än 4 kilometer idag.
Hoppas jag har gått ner nått tills på tisdag!
Jag har ju fått köpa mindre underkläder nu. Mindre trosor är väl helt okej, men mindre kupa på bh är väl mindre roligt! Ja, så är det väl, där man inte vill gå ner försvinner det snabbast!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och lägga mig, så jag orkar gå upp extra tidigt och antingen gå eller cykla till jobbet imorgon!

Godnatt!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar