söndag 4 mars 2012

Nu har jag mätt mig!

Ja, nu var jag på humör för att mäta mig. När jag provade ett par gamla jeans som bara kanar av mig blev jag nyfiken på hur många centimeter jag har gått ner. Det syns ju inte så mycket på vågen som jag vill!
Sist jag mätte mig var den 12/2 -12 alltså 3 veckor sedan.

Åå här kommer resultatet:

Hals: 37cm minus 1cm (totalt 2cm)

Byst: 106cm minus 5cm (totalt 11cm)

Mage: 105cm minus 6cm (totalt 13cm)

Rumpa: 116cm minus 5cm (totalt 9cm)

H arm: 35cm minus 1cm (totalt 3cm)

H. lår: 70cm minus 2cm (totalt 8cm)

H.vad: 39,5cm minus 2cm (totalt 3cm)

V. arm: 34cm minus 3cm (totalt 2cm?)

V. lår 69cm minus 3cm (totalt 6cm)

V. vad 39cm minus 2,5cm (totalt 4cm)

Jag har gått ner från storlek 50 på byxor till storlek 44, sedan 1 januari. Varför kan inte det synas på vågen för!!!!
Jag får vara glad att det syns på måttbandet iallafall! Jag ser det inte så mycket själv, men har fått höra att det märks att jag har gått ner i vikt. Hjärnan hänger väl inte med!

Ikväll blir det till att gå till gymmet igen!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar