lördag 3 mars 2012

Mycket träning och skratt i gott sällskap!

Gårdagskvällen blev lite hektisk. Först till gymmet för att träna, 20 minuter på Crosstrainern, 20 minuter på motionscykeln och avsluta med 1 timmes Spinning/Easyline. Direkt hem för att duscha och försöka göra sig lite snygg för kvällen jobbfest. Kom hem vid 01.30 efter att varit i bowlinghallen, Brygget och Gränden! De två sista bland de enda uteställena i lilla Tidaholm. Var nog 10 år sedan jag vat ute och festa tror jag, men det såg likadant ut nu som då! trodde jag skulle vakna och vara lite seg idag, men inte. Snart ska vi äta middag och sedan blir det Ringleden. Barnen får cykla/åka kärra och jag och mannen går. Blir ca 5 km. Det är strålande sol ute och det pirrar i hela kroppen, känner mig nästan nykär!!!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar