måndag 5 mars 2012

Kurerar mig med antibiotika.

Jaha, satt två timmar på vårdcentralen idag, fick ändå inte träffa läkaren för jag gick innan det var min tur att gå in till henne. Jag sa åt sköterskan att om det var något jag behövde ha medicin för så fick läkaren ringa, då kollade hon själv och sa att jag skulle få utskrivet antibiotika mot urinvägsinfektion.
Kollade på apoteket om jag kunde träna ändå och det gick bra om jag kände att jag orkade, bara ta det lite lugnare! Alla pass som jag brukar gå på är fullbokade så det blir nog en lugn vecka för mig, har bokat mig på reservplatser.

Idag har jag inte tränat och jag orkade inte heller upp för att gå min morgonprommenad till jobbet, det var extra skönt att ligga kvar i sängen idag, usch va jag var och är trött! Blir en tidig kväll ikväll!
Kanske att jag prommenerar till jobbet imorgon, fast det har blivit ganska kallt igen, jag som trodde att våren var påväg! Jag som hade vårkänslor och var alldeles pirrig i kroppen!

Imorgon är det vägning, undrar hur det ska gå?! Väger mig nog på lunchen så jag får det överstökat tidigt!

Jag har lite funderingar på att ha en tävling här på bloggen. Jag är lite nyfiken på hur många som läser min blogg och tänkte därför lotta ut ett pris bland dem som kommenterar antingen här på bloggen eller via Facebook. Mer info kommer snart!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar